Army Jacket













ph. by Magdalena Zielasko, editing by Belletette




(wearing Urban Outfitters jacket, American Apparel shorts and crop top, The Scarlet Room bag, Casio watch)


Londyn to jedno z najbardziej inspirujących miejsc w jakich miałam okazję przebywać. Każda dzielnica wyróżnia się nie tylko swoim specyficznym klimatem, architekturą, ale i ludźmi, którzy tam mieszkają i żyją. Mam to szczęście, że mieszkam właśnie we wschodnim Londynie, na Shoreditch, gdzie spotykam ludzi tak oryginalnie ubranych, że zamiast codziennie wchodzić na blogi modowe mogę czerpać inspiracje na żywo. Kolorowe włosy, demonia boots i obkolczykowane buzie są tu na porządku dziennym, dlatego wyróżnić się tu można chyba tylko urodą.



Ostatnie zdjęcia zrobiliśmy znowu na Brick Lane, obok najfajniejszego vintage store'u jaki widziałam w Londynie. Mając przed sobą kilkadziesiąt par szortów we wszystkich możliwych kolorach czuje się jak dziecko w fabryce cukierków ( w sumie w fabryce cukierków czułabym się podobnie ;)). Kupiłam kilka par, bo oczywiście nie mogłam się zdecydować na jeden kolor ( jedną parę żółtych w rozmiarze XS mam do sprzedania, więc gdyby ktoś z Was miał na nie ochotę, piszcie maila).



Na sobie miałam nową militarną kurtkę, która w końcu zastąpi mi wysłużoną klasyczną parkę, czarne szorty, biały krótki top, torbę z trójkątem i sandały, które ostatecznie nie załapały się na zdjęciach.




ENGLISH: London is one of the most inspiring places I've ever been to. Every district has it's own feeling, architecture and the people, who live there. I am lucky enough to be living in eastern London, in Shoreditch, and every day I meet people dressed so originally, that, instead of browsing fashion blogs, I can get inspirations immidiately. Freaky coloured hair, demonia boots and pierced faces are something casual here, so you can only stand out here with Your genuine beauty.



Latest pictures we've made on Brick Lane again, right next to the coolest vintage store in London. Standing in front of dozens of shorts in every possible colour I feel like a child in a candy factory. Obviously, I bought a couple of them, because I couldn't pick only one colour (one yellow xs pair is for sale, so email me if you're interested).



I was wearing my new military jacket, which will finally replace my old, worn, classic parka, black shorts, crop white top, triangle bag and sandals, which are not visible on the photos.













MUSIC: Daft Punk - Make Love