Black velvet







(wearing American Apparel velvet dress, Dr Martens mint shoes from The British Boot Company, Urban Outfitters backpack)

Plecak to najwygodniejsza rzecz na świecie. Chociaż już w podstawówce wstydziłam się go nosić, wolałam spakować książki i zeszyty do torby. Ostatnio pozazdrościłam trochę mojemu chłopakowi, który cały czas chodzi z granatowym plecakiem i nie dość, że jest mu bardzo wygodnie (mi też, bo często nosi w nim moje rzeczy), to jeszcze wygląda całkiem fajnie. Ostatecznie kupiłam sobie własny plecak, który jak się okazuje wygląda bardzo kobieco i świetnie pasuje nawet do obcisłej sukienki. Do tego miętowe Martensy, które można zamówić przez internet w The British Boot Company.

I've thrown away all my backpacks in primary school, because I wanted to feel like a grownup. However recently I became jalous of my boyfriend wearing his navy backpack all the time and feeling comfy. Not that, there are no advantages for me, because he is carrying my stuff too. And he looks realy cool. Finally I bought my own backpack. This time I wear it with a tight dress with open back, mint Martens shoes (from The British Boot Company store on Camden which has the widest choice Dr Martens boots in London) and I feel very feminine.



MUSIC: Health - Die slow (Tobacco Remix)