Never stop the body rock





Jeśli mieszkacie w Krakowie, to pewnie już tam kiedyś wpadliście. La Petite France to moje ulubione miejsce w Krakowie na poranną kawę i śniadanie i najpyszniejsze croissanty. Na ulicy św. Tomasza, 3 minuty na nogach od Rynku.
A na zdjęciach niżej mam na sobie kurtkę z kolekcji Versace dla H&M. Kilka rzeczy z tej kolekcji naprawdę bardzo mi się spodobało, ubrania są z jednej strony kiczowate, ale z drugiej oldschool'owe, kobiece, świetnie wykonane i moim zdaniem ponadczasowe.

ENGLISH: Morning cofee and a fresh baguette in La Petite France. I'm the master of preparation the best sandwiches (haha) , but sometimes I don't have time to eat at home.

I'm wearing the Versace for H&M jacket. A few things from that collection have cought my eye, but finally I've decided to buy only the jacket.






pictures by Kasia Skiba & Tomek, edited by Jasiek Krzysztofiak

(Versace for H&M jacket, MisBhv sweatshirt (old one) , Dav Moto boots from front-rows.com , Top Shop leggings)




MUSIC: Neon Indian - Polish Girl



Ps. Mój blog został nominowany na "Blog roku 2011" w plebiscycie organizowanym przez magazyn Hot moda&shopping i portal Milion Kobiet. Głosy w kategorii "Blog Internautów" będziecie mogli oddawać już niebawem, będzie mi bardzo miło, jak na mnie zagłosujecie:)

Ps. I'm proud to say, that my blog is nominated on the best polish fashion blog in 2011 for the Hot fashion magazine :))